16 Temmuz 2009 Perşembe

Kendi kayıtlarımı paylaşacağım sayfa açtım

[I have joint "myspace site" which i can share my recordings]

Bu yazı pek içerikli bir yazı olmayacak, sadece bilgi verme amaçlı olacak. Kendim evde yaptığım kayıtları paylaşacağım bir myspace sayfası açtım. Merak eden ilgilenenler varsa

http://www.myspace.com/sbilyaz

adresinden ulaşabilirler.

Müzik profilimdeki yazı:
"Müzik, hayatımda önemli bir yer tutan bir hissediş biçimi. Müzik icrası da bu hissedişlerin yansıması. Her ne kadar bireysel hissiyatlar doğalında otantik yöntemler ile kendini anlık olarak ifade etse de,düzenleme ve çokseslilik konularındaki ilgim beni kayıt yapmaya itti. Evde olan malzemeler(bazen kardeşimin elektro gitarı bazen msn mikrofonu bazen ekolayzır) ile yapmaya çalıştığım kayıtlar profesyonellikten uzak hatalar içerebildiği için kulağınızı kirlettiğim her tını için affınıza sığınıyorum. Müzik benim için ekstra bir ilgi, bir hobi olarak gelişti ve bendeki saflığını koruyabilmesi için aynı amatörlükte hobi olarak kalmasını istiyorum. Kısacası bu sayfa sadece kendimce keyif aldığım üretimlerimi müzikseverler ile paylaşma arzumun ürünü. Bundan sonra bu bloga ise eklediğim kayıtlar hakkında bilgi yazacağım. Amatörlüğüm ve hatalarım için af diliyor, tüm müzikseverleri saygı ile selamlıyorum... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder