3 Temmuz 2009 Cuma

Neden bu sayfa? Neden "gelişine akışına"?

[Why this page?, Why "gelişine akışına"?]

Gecenin bu vakti, oturuyorum bilgisayarın başında. Amacım ne? Neden bu sayfayı açtım? Belki anlık bir yazma ve yazdıklarını özgürce ifade etme fikrinin çekiciliğine aldandım. Güzel bir neden değil mi? Yeterli bir sebep değil mi? Esasında her insanın bir nevi yapması gereken değil midir? Düşünmek, fikir üretmek, olayları analiz etmek ve kafasında analiz ettiklerini aktarmak, paylaşmak. Böylece kendini geliştirmez mi insan? Düşünüp, üreterek.. Üretiklerini de paylaşarak ancak yeni ufukların mayasını katabilir fikirlerine. Böylece yeniden düşünme fırsatı doğar. Güzel şey düşünmek, kurgulamak, analiz etmek ve kendince mantıksal çözümlemelere ulaşmak. Bunları paylaşabilmek daha güzel olsa gerek. Sadece bunları da paylaşmak değil anlık hissedişlerin ifadelerini paylaşmak da önemli. Çünkü düşünmek güzel, hissetmek güzel. Sanırım bu amaçla açtım sayfayı ve ilk yazıyı da sayfanın amacını; düşünme, üretme ve paylaşma üzerine aklıma gelen ilk kelimeleri dökerek oluşturuyorum. Peki sayfanın ismi neden "Gelişine ve Akışına" diyebilirsiniz. Bunu ben de bilmiyorum. Belki o kalemin kağıt üzerindeki kayıp gidişinden esinlenmişimdir. Biraz daha biçimsel kaygılardan uzak, sözcüklerin özgürlüğünün egemen olduğu bir sayfa istemişimdir. Konu sınırlamaları da sıkmıştır beni. Belki de o yüzden dedim " Gelişine ve Akışına ". Yazacaklarım da sanırım bu yönde olacak; "aklıma ne gelirse, geldiği gibi, aktığı gibi...."

Sizleri düşünmenin, üretmenin, hissetmenin ve paylaşmanın verdiği mutlulukla selamlıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder